گفتگو اختصاصی با محمد حسین دالوند 

 

سایت ایران41: مجالی دست داد تا خدمت آقای محمد حسین دالوند برسیم و گفتگویی با پدیده ورزشی شهر دورود داشته باشیم 

 خودتون رو معرفی کنید:محمد حسین دالوند  هستم متولد1360 در دورود

رشته تحصیلیتون؟دیپلم برق

شغلتون : مترو تهران

چی شد به تهران رفتید؟ از سال80 به خاطر شرایط شغلی به تهران رفتم.

ورزش رو چگونه شروع کردید؟ ورزش رو با کاراته از 8سالگی شروع کردم تحت مربی گری استاد ساکی و سپس کنار آقای عباس بهمنی رزم آوران ، کنگ فو ، تای بوکس و سان شو رو ادامه دادم .

سال 80 ورزش مو تایی رو شروع کردم و ادامه دادم/سال 82 مربی گری موتایی رو گرفتم در حال حاضر خان 10 موتایی رو دارم.

سال2012 داوری مسابقات جام جهانی رو داشتم الان عضو هیئت ژولی موتایی کشور هستم.

استاد هایی که باهاشون تا حالا کارکردم:استاد کردعلی وند ،استاد نصیری، استاد جلیلی، استاد سرلک 

کلاس های مربی گری و داوری Aکلاس جهانیبرای اولین بار درایران توسط استاد سوچایی و استاد تانگ چونگ از تایلند در تهران برگزار شد که منم دعوت شدم ودراین کلاس ها شرکت کردم ، 4نفراز استان لرستان بودیم و تونستیم مربی گری و داوری Aکلاس مو تایی رو بگیریم.

تمام کلاس ها و جلساتی که شرکت می کنیم از طرف دورود می رویم و به اسم لرستان شرکت می کنیم

حرف آخرتون؟ همه ورزشکاران و ورزش دوستان موفق باشند.



نظرات شما عزیزان:

باشگاه موی تای EMRE
ساعت18:42---20 فروردين 1392
سلام محمد حسین خیلی خوشحال شدم برای دریافت حکم بین المللی در مسابقات 2013 ترکیه اومدی. باشگاه ما یه سر بزن.

*
ساعت15:51---17 فروردين 1392
کامیاب باشیدپاسخ:سلام.ممنون از شما

افق
ساعت15:40---17 فروردين 1392
در قسمت ورزشی بلهپاسخ:سلام سپاس از شما

مرجان
ساعت15:38---17 فروردين 1392
افق شما در لرستان نیوز فعالیت دارید ؟
پاسخ:سلام ممنون از شما


افق
ساعت15:37---17 فروردين 1392
بچه هامهم نیست ایرانی باشی یا خارجی



مسلمان باشی یا غیر مسلمان



سفید باشی یا سیاه ، زن یا مرد



مهم اینه که انسان باشی



هر جای دنیا که هستی...........


پاسخ:سلام/ممنون


متین
ساعت15:35---17 فروردين 1392
درپاسخ به لرستانی باید بگم افتخارما مسلمانیست ن نژادمان
پاسخ:سلام/سپاس از شما


لرستانی
ساعت15:34---17 فروردين 1392
بود در زندگی این افتخارم:

لرم

ایرانیم

اریا تبارم.....


پاسخ:سلام ممنون از شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: